Minu esimene praktika Orangetime’is

Tere! Mina olen Martin. Ilus, ülitark ja parajalt paks mees oma parimais aastais. Õpin Inglismaal, Nottingham Trent Universitys ärijuhtimist ja turundust ning selle suve veetsin Orangetime’i tiimis praktikal.

Kui nüüd üdini aus olla, siis tegelikult ei teadnud ma väga täpselt, mis mind Orangetime’is ees ootab. Aga tihtilugu kujunevadki nii kõige põnevamad sündmused. Juba esimese paari nädalaga mõistsin, et see vahva pere ei tegele just täpselt sellega mida ma õpin ja millega tulevikus tegeleda tahan. Üritusturundusagentuuris toimub igapäevaselt loovate ürituslahenduste planeerimine-korraldamine, mis tähendab, et turunduslik külg kujuneb edukalt läbi viidud üritusest.

Vaatamata sellele olen ma ülimalt õnnelik, et just selles ettevõttes maandusin. Selle nelja kuuga nägin rohkem kui kunagi arvata oleksin osanud ning mis kõige tähtsam, õppisin ennast paremini tundma.
Ma arvan, et iseloomult olen ma pigem rahulik, jälgija ja analüüsija tüüpi. Kes veel ei tea, siis ürituste korraldamisega tegelevad inimesed peavad olema täielikud multitalendid – loovad, suurepärased suhtlejad, kiired igapäevatöös ning väga hea ajaplaneerimisega. Just nendes valdkondades panin mind Orangetime’is veedetud aeg proovile. Ning väga hea, et pani proovile. Mõni ülesanne sujus mõni mitte nii hästi, ent olen õnnelik, et sain teha midagi, mida ma pean üldse üheks väärtuslikuimaks kogemuseks – ma sain asju proovida, katsetada ja teha, olla sündmuste keskel.

Tulevikus näen ma ennast kas mõne ägeda ja loova firma turunduspoolel või loon enda (digi)turundusagentuuri. Olen aru saanud, et nii mõnigi ettevõte tunneb puudu just sellisest digiturundusagentuurist, mis pakub n-ö terviklahendust, mis haldab nii sotsiaalmeediat, reklaamindust, Google Analyticsi, Hotjari analüüsi jms.

Tõmban nüüd siit Student Unioni kohvikust otsad kokku, seminar teemal Integrated Marketing Communications on peale trügimas. Suur aitäh kogu Orangetime’i perele toreda suve eest!

Au revoir!

 

 

Martin