Woohoooo! Orangetime Event kuulutati 2017 Kuldmuna Galal aasta üritusturundusagentuuriks!
Oleme ütlemata rõõmsad ja tänulikud, et meil õnnestus möödunud reedel toimunud loovusfestivali Kuldmuna 2017 saagist koorekiht riisuda, teenides kokku viis auhinda ja üliedukate tulemuste tõttu aasta üritusturundusagentuuri tiitel.
Orangetime võitis kokku viis auhinda. Promotsiooni alamkategoorias pärjati Kuldmunaga töö “Folkify” (tellija: Telia Eesti, teema: Spotify promotsiooniala Viljandi Pärimusmuusikafestivalil). Avaliku ürituse alamkategoorias hinnati Hõbemunaga tööd “Generatsioon: ettevõtja” (tellija: EAS, teema: EAS Eesti Parimad Ettevõted Gala).
Kliendiürituse alamkategoorias valiti Pronksmuna vääriliseks Orangetime’i korraldatud Toyota CHR lansseerimine koostöös PÖFF festivaliga. Lisaks olime kaastaotlejad Hõbemuna pälvinud PR-lahenduses “Estonia’s best youtuber contest” (tellija: Swedbank).
19. korda toimunud loovusfestivalile Kuldmuna kandideeris sel aastal kokku 589 tööd. Auhinnagalal jagati välja 24 kuldmuna, 23 hõbemuna, 23 pronksmuna ning lausa seitse erimuna.
Aasta digiagentuuriks valiti Age McCann, reklaamiagentuuriks Optimist, üritusturundusagentuuriks Orangetime ning disainiagentuuriks Velvet. Parima kliendi tiitli sai sel aastal Eesti Rahva Muuseum. Parima telereklaami tiitli võitis Velvet koos Kuukulguriga Eesti Rahva Muuseumi kampaania eest.
Orangetime tiim tänab maani kummardusega oma kliente, kelle usaldus võimaldab meil full poweriga põnevatele väljakutsetele vastu astuda; pikaaegseid ja ka uusi koostööpartnereid, kelle anne ja töötahe meie tulemusse suurima panuse annavad; ning konkurente, kes meid pidevalt teravana hoiavad 🙂
Igavesti teie,
Orangetime tiim