COCA-COLA ALL HANDS MEETING “VISION FORWARD”
Grand Prix
Kuldmuna sisekommunikatsioonis
Hõbemuna produktsioonis
Üllatusmuna
Ülinapi korraldusaja ning Venemaa ja Poola gigantide vastasseisu tingimustes ühendasid jõud kaks Eesti agentuuri, et 700 nõudliku maitsega kontserni juhtivtöötajale ennenägematu korporatiivüritus korraldada. 28 riigist pärit osavõtjatele tuli tagada üle 50 esineja üle 800 slaidil kulgeva loo sujuv päralejõudmine. Tulevikku suunatud põhisõnum pidi lisaks ettekannete sisule kajastuma ka toimumiskohtades, produktsioonis ja meelelahutuslikes kõrvaltegevustes.
TOYOTA FORWARD
Kuldmuna väliskommunikatsioonis
Pronksmuna produktsioonis
Baltikumi kõigi aegade suurimat autoshõud iseloomustas mõtestatus, mis aitas üritusel selgelt väljuda tavalise mudeliesitluse kitsastest raamidest ja muutuda kõrgetasemeliseks kontsertetenduseks. Iga uue mudeli sidumine koreograafilise etteastega tagas huvi nii autoostjate kui nende kaaslaste poolt. Lisaks andis oma panuse õnnestumisse tehniline tipptase pöördlava ja mitmetasandiliste LED-ekraanide näol.
#COCACOLAWOWHETKED
Pronksmuna promotsioonis
Üllatusmuna
Tallinna lahele kolmetunnisele paadireisile kutsutud 80 inimest ei tundu ehk arvuliselt palju, ent kuna nende sekka kuulusid avaliku elu tegelased ja laia tarbijaskonnaga meediakanalite esindajad, ulatus sündmuse haare sadade tuhandete potentsiaalsete tarbijateni. Teisalt säilis eraldatud atmosfääris hädavajalik eksklusiivsus, mida võimendasid Enn Tobrelutsu kõrgekvaliteediline toidumenüü, trendikad kokteilid ja muidugi mulluse suve koduse muusikamaailma eredaim komeet Nublu.
HELMES “DARE TO BE ANALOGUE”
Pronksmuna sisekommunikatsioonis
Helmese kui eesrindliku IT-firma mitmesajaliikmelise personali argipäev möödub peaaegu jäägitult digitaalkeskkonnas, oli parimaks rutiinimurdjaks suvepäevade korraldamine maalilisel mererannal. Otsustasime eksperimendi aga viimse vindini äärmusesse pöörata ning võimaldada helmeslastele päeva totaalses analoogmaailmas.