85% ettevõtetest tunnevad puudust tavapärastest üritustest

Alates märtsi keskpaigast muutus sündmuskorralduses kõik väga kiiresti, COVID-19 pööras sektori sekundiga pea peale ja ootuspäraselt ei toonud ka ohutusmeetmete leevendumine kohe tagasi kriisieelset olukorda.

Miks ei toonud? Sest hirm oli, kõigil! Ja korraks tundus, et sellest piisabki – emotsioonid ja tunded on sotsiaalselt nakkavad (emotional/behavioral contagion). Meil oli ka hirm, selle pärast julgesime küsida: mis saab edasi?

Aprilli, mai ja juunikuu jooksul, kui järjest tulid postkasti sõnumid, mis sedastasid 100% üksmeelselt otsused ürituste ära jäämise/tundmatusse aega edasi lükkumise kohta, oli aeg teha natuke rohkem kui vaid omakeskis mõelda tuleviku perspektiividele. Vaja oli andmeid, et paranoiast saaks produktiivne paranoia – ükski hirm ei ole liiga väike või mõttetu, võtame kõik ette, õpime tundma, harutame üksipulgi lahti ja töötame sealt välja ettevalmistumis- ja tegevusplaani.

Niisiis korraldsime Orangetime’iga 50 Eesti ettevõttes uuringu, et aru saada, kuidas näevad eri valdkondade tegijad üritusturunduse võimalikke suundi edaspidi. Tänaseks on andmed koos ja siin vabalt kättesaadavad soovijatele, et oleks, millest lähtuda homse plaani tegemisel.

Ette ruttavalt ja kokkuvõttena saab tulemuste põhjal öelda, et hirm viiruse ees ei ole enam valdav. Ligi pooled vastanutest (44%) juba tegutsevad, et veel nüüd  suvel mõni sündmus korraldada, 56% vastanutest on antud suve osas veel äraootaval seisukohal, kuid II poolaasta jooksul näevad end juba üritusi korraldamas.

Loe täisversiooni uuringust SIIT!

Comments

There are no comments yet.

Leave a comment