Heaks esinejaks ei sünnita vaid kasvatakse

Sündinud esinejad?
Läbi aegade on firmajuhtidest üheks paremaks esinejaks peetud legendaarset Apple’i asutajat Steve Jobsi, kelle ettekannetest mitmed tunduvad tänini ületamatud. Jobsi efektsete ülesastumiste saladuseks oli suuresti tema esitluste eelne põhjalik harjutamine. “Hea esinemise jaoks on vaja harjutada vähemalt kaks korda kauem, kui Sa seda arvad”, tavatses ta öelda.

Sinu kogemus?
Küllap on igaühel meist olnud vajadus publiku ees esineda, midagi esitleda vms? Kas on tuttav tunne, et mida rohkem jälgivaid silmapaare, seda suurem ärevus ja valmismõeldud ettekanne kujuneb hoopis teistsuguseks kui oli planeeritud?

Kas sõnum jõuab kohale?
Iga avalik ülesastumine on väljakutse, mugavustsoonist väljatulemine. Aga kindlasti on esinemine ka vastutus – pole ju ärialase esinemise eesmärgiks iseenese näitamine vaid sõnumi edastamine. Ettevõtete üritustel räägitakse tihtipeale läbi juhi isiku mingit ettevõtte lugu ja juhi esinemisoskusest sõltub paljuski, mismoodi kuulajad selle omaks võtavad.

Abimehi on, aga valik on hektiline.
Loomulikult on avalike esinemiste koolituste pakkujaid turul mitmeid. Meie eristume teistest selle poolest, et toetume oma töös aastate jooksul läbi proovitud näitlejaõppe metoodikale, mitte üksikutele lavaefektidele. Meie filosoofias on esineja, olgu ta siis firmajuht või motivatsioonikõneleja eelkõige näitleja, sõnumi edastaja ning tema etteastest sõltub paljuski, millisel moel auditoorium reageerib.

Anonymous aitab Sul kasvada heaks esinejaks.
Oleme agentuur, kelle fookuses ongi meie klientide avalikud esinemised. Meie juures ei ole tähtis sinu positsioon ega palganumber, meie keskendume sellele, et tunneksid ennast laval mugavalt ja et planeeritud sõnumid auditooriumini jõuaksid.

Anonymouse metoodika on aastakümneid testitud ja toimiv.
Anonymous Presenters tuumikuna on ühendanud oma teadmised, oskused ja kogemused pikaaegse kogemusega teatrilavastaja Mart Koldits ja äriürituste korraldaja Hardi Kinnas. See unikaalne kombinatsioon võimaldab ühelt poolt mõista klientide ärivajadusi, kommunikatsiooni ja ürituse keskkonda, teisalt aga esinemine lavale projekteerida ning efektiivselt ja mõjusalt välja mängida.

Tulemus on käega katsutav.
Raske töö tasub ära – hea tunne nii laval kui lava taga on väärtus, mille poole püüelda. Firmajuhi sõnum on sageli ürituse kõige olulisem osa – targad teavad seda ning oskavad seda ära kasutada. Omandatud oskusi ja võtteid ei saa keegi sinult ära võtta ning metoodiliselt harjutades saad üha paremaks.

Uuri lisaks: www.presenters.ee

Jaga seda postitust...

Share on FacebookShare on Google+Tweet about this on TwitterShare on LinkedIn

Lisa kommentaar

Sinu e-postiaadressi ei avaldata. Nõutavad väljad on tähistatud *-ga